Έξι μήνες διορία έχει η τηλεοπτική αγορά για να κλείσει τα ανοιχτά μέτωπα της ψηφιακής μετάβασης. Η ημερομηνία της 15ης Ιουνίου 2015 αναφέρεται σιωπηρά σε πολιτικούς κύκλους ως τελευταία για να επιλυθούν τα προβλήματα της ψηφιακής εκπομπής σε όλη τη χώρα. Το switch off σε Δυτική Μακεδονία, Ήπειρο και Κέρκυρα είναι το τελευταίο για το 2014 και ημιτελές, αφού ο πάροχος δικτύου της Digea δεν είχε προλάβει να στήσει τους πομπούς σε όλα τα απαραίτητα κέντρα εκπομπής. Ως την τελευταία στιγμή γινόταν συζητήσεις για πιθανή αναβολή του, με επιχείρημα τις πολιτικές εξελίξεις και την αναστάτωση που θα προκληθεί από την αλλαγή των συχνοτήτων. Το περίεργο είναι πως τα αρμόδια θεσμικά όργανα ασχολούνται με την πιθανή αναστάτωση στις περιοχές της ψηφιακής μετάβασης και συζητάνε αναβολή, αλλά δεν λένε κουβέντα για ολόκληρες περιοχές της Θεσσαλίας και της Βόρειας Εύβοιας που δεν έχουν καθόλου τηλεόραση!
Η στήλη ήδη από τον προηγούμενο μήνα έγραψε το σενάριο αναβολής του τελευταίου switch off σε Κρήτη και Δωδεκάνησα, όχι εξαιτίας των πολιτικών εξελίξεων αλλά επειδή ο πάροχος δικτύου δεν ήταν έτοιμος.
Το χαριστικό 6μηνο τακτοποίησης για τα ανοιχτά θέματα που θα προκύψουν αφορά κυρίως στα λευκά σημεία του χάρτη. Δημιουργεί όμως και ένα διάστημα διαρκούς ψηφιακής μετάβασης χωρίς συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Και επειδή ακόμη να τελεσφορήσουν θετικά οι αιτήσεις που έγιναν στα προγράμματα της Ψηφιακής Σύγκλισης προκειμένου να επιδοτηθούν οι Περιφέρειες για την εγκατάσταση gap fillers, το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών πέρασε στα μουλωχτά τη συνέχιση της αναλογικής εκπομπής, προσωρινά...Ελπίζοντας πως ως τον Ιούνιο του 2015 οι δήμοι θα αναγκαστούν να πληρώσουν για την τοποθέτηση αναμεταδοτών στα σημεία που δεν φθάνει το ψηφιακό σήμα τη Digea.
Πηγή: Αναδημοσίευση από τη σελίδα digitaltvinfo.gr.
Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014
Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014
Επιτυχημένη η εκτόξευση του Astra 2G.
Επιτυχημένη ήταν η εκτόξευση του νέου δορυφόρου Astra 2G, όπως
ανακοίνωσαν σήμερα η SES και η International Launch Services. Ο
δορυφόρος εκτοξεύθηκε το Σάββατο 27 Δεκεμβρίου στις 23:37:49 ώρα Ελλάδας
με πύραυλο ILS Proton / Breeze M από το κοσμοδρόμιο του Μπαϊκονούρ του
Καζακστάν. Μετά από 9 ώρες και 12 λεπτά από τη στιγμή της εκτόξευσης ο
Astra 2G απελευθερώθηκε με επιτυχία από το ανώτερο στάδιο Breeze M του
πυραύλου, και τέθηκε σε γεωσύγχρονη τροχιά μεταφοράς.
O Astra 2G κατασκευάστηκε από την Airbus Defence and Space, πάνω στην αξιόπιστη πλατφόρμα Eurostar E3000. Μεταφέρει 62 transponder στην Ku-band και 4 στην Ka-band. Τη στιγμή της εκτόξευσης είχε μάζα έξι τόνων, και το εκπέτασμα των ηλιακών του πάνελ όταν αναπτυχθούν σε τροχιά θα φτάνει τα 40 μέτρα, παρέχοντας ηλεκτρική ισχύ 13KW στο διαστημικό σκάφος έως το τέλος της 15ετούς επιχειρησιακής του ζωής. Ο νέος δορυφόρος της SES θα τοποθετηθεί στις 28,2 μοίρες ανατολικά και θα εξυπηρετήσει με τηλεοπτικές και ευρυζωνικές υπηρεσίες την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
http://www.ses.com/4233325/news/2014/20470317
http://www.ilslaunch.com/mission-control/mission-blog/astra-2g-mission-success
Πηγή: Αναδημοσίευση από τη σελίδα digitaltvinfo.gr.
O Astra 2G κατασκευάστηκε από την Airbus Defence and Space, πάνω στην αξιόπιστη πλατφόρμα Eurostar E3000. Μεταφέρει 62 transponder στην Ku-band και 4 στην Ka-band. Τη στιγμή της εκτόξευσης είχε μάζα έξι τόνων, και το εκπέτασμα των ηλιακών του πάνελ όταν αναπτυχθούν σε τροχιά θα φτάνει τα 40 μέτρα, παρέχοντας ηλεκτρική ισχύ 13KW στο διαστημικό σκάφος έως το τέλος της 15ετούς επιχειρησιακής του ζωής. Ο νέος δορυφόρος της SES θα τοποθετηθεί στις 28,2 μοίρες ανατολικά και θα εξυπηρετήσει με τηλεοπτικές και ευρυζωνικές υπηρεσίες την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
http://www.ses.com/4233325/news/2014/20470317
http://www.ilslaunch.com/mission-control/mission-blog/astra-2g-mission-success
Πηγή: Αναδημοσίευση από τη σελίδα digitaltvinfo.gr.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
