Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Στην Πρέβεζα το όχημα από την γνωστή ταινία "Back to the Future" - Για ποιο λόγο βρέθηκε στην πόλη μας.

    Στην Πρέβεζα βρέθηκε το πρωτότυπο όχημα από την γνωστή ταινία "Back to the Future". Μάλιστα οι δοκιμαστικές βόλτες που έκανε στους δρόμους της Πρέβεζας δεν πέρασαν απαρατήρητες, μαγνητίζοντας τα βλέμματα όσων το αντίκρισαν.
Ταυτόχρονα γεννήθηκε και η απορία εάν πρόκειται για το πρωτότυπο.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του PamePreveza.gr, το εν λόγω όχημα ακινητοποιήθηκε πριν από λίγες μέρες, λόγω βλάβης στην εθνική οδό Πρέβεζας Ηγουμενίτσας στο ύψος της Λυγιάς.
Με οδική βοήθεια μεταφέρθηκε σε συνεργείο της Πρέβεζας όπου παρέμεινε για περισσότερες από τέσσερις μέρες.
Στο PamePreveza.gr μίλησε ο μηχανικός αυτοκινήτων Βαλάντης Δημόπουλος, ο οποίος είχε την τύχη να επισκευάσει αυτό το αυτοκίνητο που άφησε εποχή την δεκαετία του ‘80 με την ταινία που προβλήθηκε.
Όπως μας είπε ο κ. Δημόπουλος, το όχημα είχε υποστεί βλάβη στο σύστημα του ενός τροχού. Έτσι έπρεπε να γίνουν παραγγελία τα ανταλλακτικά κάτι που σήμαινε μέρες αναμονής.
Η ολοκλήρωση της επισκευής έγινε σήμερα και έτσι το γνωστό όχημα μαζί με τους ιδιοκτήτες του συνέχισε το ταξίδι του με προορισμό την Αθήνα.

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Πρόσβαση στο ίντερνετ για 7 στα 10 νοικοκυριά.

   Επτά στα 10 νοικοκυριά (ποσοστό 69,1%) έχουν σήμερα πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους, καταγράφοντας αύξηση 1,5% σε σχέση με το 2015. Ενώ, την τελευταία πενταετία (2011- 2016) σημειώθηκε αύξηση 37,7%.

Σύμφωνα με τη σχετική έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ, άνοδος σε σχέση µε το 2015 καταγράφεται στα Νησιά του Αιγαίου και Κρήτη, καθώς και στην Αττική (7,7% και 4,5%,αντίστοιχα), σταθερότητα στη Βόρεια Ελλάδα (οριακή αύξηση 0,2%), ενώ µείωση 5,5% στην Κεντρική Ελλάδα.

Από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτουν επίσης τα εξής:

Ευρυζωνική σύνδεση χρησιµοποιεί το 68,1%, του συνόλου των νοικοκυριών της χώρας µε ένα τουλάχιστον µέλος ηλικίας 16-74 ετών, παρουσιάζοντας σε σχέση µε το 2015 αύξηση 1,5%. Οι κυριότεροι λόγοι µη πρόσβασης στο διαδίκτυο από την κατοικία είναι: α) η έλλειψη δεξιοτήτων (64,4%), β) ότι οι πληροφορίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο δεν είναι χρήσιµες, δεν ενδιαφέρουν (25,5%) και γ) ότι το κόστος του εξοπλισµού είναι πολύ υψηλό (19,9%).