Το καλοκαίρι του 2016 η Edision παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό
το νέο δέκτη MEGA της σειράς OS στην έκθεση ANGA COM της Κολωνίας.
Λίγους μήνες μετά ο δέκτης είναι πλέον διαθέσιμος στην αγορά, και
υπόσχεται μία εξαιρετική εμπειρία στους υποψήφιους αγοραστές με την
γνωστή υποστήριξη της εταιρείας. Ο Edision OS MEGA δεν θα μπορούσε να
λείπει φυσικά από τις δοκιμές της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ, και έτσι ήρθε στα
χέρια μας αμέσως μετά την επίσημη κυκλοφορία του.
Ο Edision OS mega έρχεται σε μαύρο κουτί διαστάσεων 280x60x240
χιλιοστών. Στην πρόσοψη από αριστερά προς δεξιά βρίσκουμε τον διακόπτη
standby, την VFD οθόνη, και δύο LED ενδείξεων κατάστασης λειτουργίας,
ενώ κάτω από το καπάκι που βρίσκεται δεξιά υπάρχει μία θύρα USB, η
υποδοχή CI+, και ένας αναγνώστης έξυπνων καρτών για την αποκρυπτογράφηση
συνδρομητικών υπηρεσιών. Η πίσω όψη είναι πλουσιότερα εξοπλισμένη, με
τις δύο εισόδους δορυφορικής λήψης και επίγειου σήματος του υβριδικού
tuner στην αριστερή πλευρά, ακολουθούν οι δύο είσοδοι RF των δύο
ανεξάρτητων δορυφορικών tuner, έξοδοι ήχου/ βίντεο AV σε βύσματα RCA,
μία οπτική έξοδος ήχου SPDIF, η θύρα HDMI 1.4a (η οποία αναφέρεται ως
DVI-OUT), μία θύρα USB 2.0, μία θύρα e-SATA για σύνδεση εξωτερικού
σκληρού δίσκου, ένα βύσμα RS-232, η θύρα Ethernet , μία ακόμα θύρα USB
2.0 ακριβώς από κάτω της, δεξιότερα το βύσμα σύνδεσης της εξωτερικής
τροφοδοσίας, ο κεντρικός διακόπτης ισχύος, και τέλος ένας ανεμιστήρας
για την ψύξη του δέκτη.
Η συνδρομητική τηλεόραση είναι ένα προϊόν με μεγάλη κατανάλωση
από την ελληνική οικογένεια, καθώς πάνω από 1 εκατομμύριο συνδρομητές
απολαμβάνουν εκατοντάδες κανάλια με αποκλειστικές μεταδόσεις ταινιών,
αθλητικών γεγονότων, μουσικών και παιδικών προγραμμάτων, ενώ έχουν στη
διάθεσή τους και υπηρεσίες Video On Demand. Οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών
αφουγκράζοντας τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού, αλλά και για να
προσελκύσουν περισσότερους συνδρομητές, τους δελεάζουν προσφέροντάς τους
ενιαίο πακέτο υπηρεσιών 3play που περιλαμβάνει τηλεφωνία, internet και
συνδρομητική τηλεόραση μέσω δορυφόρου ή ευρυζωνικής σύνδεσης, σε ένα
ενιαίο λογαριασμό. Ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να διαλέξει το συνδυαστικό
πακέτο της επιλογής του ανάμεσα σε NOVA, COSMOTE, Vodafone, Cyta, ενώ
σύντομα θα λανσάρει και η Wind τις δικές της συνδρομητικές υπηρεσίες
τηλεόρασης.
Όταν το 1994 η NETMED έφερε στην ελληνική τηλεόραση το κανάλι
Filmnet, κανένας δεν μπορούσε να προβλέψει αυτό που θα επακολουθήσει.
Μέσω αποκωδικοποιητή, ο συνδρομητής παρακολουθούσε ταινίες πρώτης
προβολής που προβάλλονταν αποκλειστικά από το κανάλι, ενώ δύο χρόνια
αργότερα προστέθηκε και το SuperSport, το πρώτο αμιγώς αθλητικό κανάλι
της χώρας με εκπομπές και αποκλειστικές ζωντανές μεταδόσεις. Το Δεκέμβρη
του 1999 ξεκίνησε σε δορυφορική μετάδοση η δοκιμαστική προβολή της
NOVA, η οποία ήταν η πρώτη συνδρομητική πλατφόρμα που πρόσφερε ένα
πλήρες πακέτο καναλιών με ταινίες, αθλητικά, μουσικά και παιδικά
προγράμματα. Το 2009 ακολούθησε ο ΟΤΕ με την εμπορική διάθεση μέσω ADSL
του Conn-x TV, ενώ από το 2011 το πρόγραμμα της πλατφόρμας εκπέμπεται
και δορυφορικά (COSMOTE TV). Με την εξαγορά της HOL, η Vodafone
προστέθηκε στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους που προσφέρουν στους
πελάτες τους υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης διαθέτοντας το
‘’Vodafone TV’’, ενώ στο χορό μπήκε και η Cyta από το Δεκέμβρη του 2013
με το λανσάρισμα της ‘’Cyta Τηλεόραση’’. Προς το παρόν, εκτός
συνδρομητικής τηλεόρασης είναι η Wind, αναμένεται όμως μέχρι τέλος του
έτους το ντεμπούτο της στο χώρο με την παρουσίαση της δικής της
υπηρεσίας. Όλα τα τηλεοπτικά πακέτα προσφέρονται σε συνδυασμό με
υπηρεσίες τηλεφώνου και internet και διατίθενται στους συνδρομητές σαν
υπηρεσίες 3play. Πάμε λοιπόν να δούμε ποια είναι τα 3play πακέτα της
ελληνικής αγοράς και τι ακριβώς περιλαμβάνει το καθένα.