Η κεραία Wi-Fi αλλάζει πλέον μορφή. Καταργείται η προηγούμενη με τον
ανακλαστήρα. Την θέση της αντικαθιστά η νέα κεραία τύπου Yagi με 19
δισκοειδή στοιχεία κωδ. 0338. Η κεραία αυτή είναι κατευθυνόμενης λήψης
εκπομπής και δέχεται ισχύ έως 10 watt σε συχνότητες από 2400 - 2600 MHz.
Η απολαβή της είναι 15 dBi. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν και τα μισά
στοιχεία για μεγαλύτερο λοβό λήψης - εκπομπής, με αντίστοιχη μείωση της
απολαβής κατά 3dB. Δέχεται πόλωση κάθετη και οριζόντια. Στην συσκευασία
περιλαμβάνεται και ένα στέλεχος το οποίο δίνει την δυνατότητα στήριξης
και για κατακόρυφη κλίση. Η κεραία είναι πλήρως στεγανή και το βύσμα
τροφοδοσίας είναι τύπου F. Πληροφορίες για όλα τα προϊόντα Mistral στο
Antenna Room της Mistral και στη σελίδα www.mistral.com.gr.
Πηγή: Αναδημοσίευση από τη σελίδα digitaltvinfo.gr.
Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015
Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015
Ξενάγηση στον υπόγειο καλωδιακό κόσμο των τηλεπικοινωνιών από τους τεχνικούς του Ομίλου ΟΤΕ.
· «Yπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος κάτω από τη γη»
· Έως και 2.400 συνδρομητές σε ένα καλώδιο
· Μια δουλειά δύσκολη και χρονοβόρα που απαιτεί τεχνογνωσία και εξειδικευμένο εξοπλισμό
Μια υπόγεια καλωδιακή βλάβη[1], που επηρέαζε τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και internet αρκετών συνδρομητών, διόρθωσαν πριν λίγες μέρες, στην περιοχή της Νέας Σμύρνης, οι τεχνικοί δικτύου του Ομίλου ΟΤΕ. Δίνοντας «μάχη» με το χρόνο, οι τεχνικοί κατάφεραν να αντικαταστήσουν το κομμάτι του καλωδίου που είχε φθαρεί και να αποκαταστήσουν το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της περιοχής.
«Η δουλειά μας φαίνεται απλοϊκή αλλά δεν είναι», δήλωσε ο τεχνικός Δημήτρης Πανάγος, που ανήκει στην ομάδα που κλήθηκε για την επιδιόρθωση. Όταν δηλώνεται μια βλάβη στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών και διαπιστωθεί πως οφείλεται σε κάποιο κεντρικό καλώδιο, τότε ξεκινά μια αντίστροφη μέτρηση ούτως ώστε οι συνδρομητές να μείνουν για όσο το δυνατόν μικρότερο χρονικό διάστημα χωρίς υπηρεσίες.Γιατί όμως κάποιες φορές καθυστερεί η επιδιόρθωση ενός καλωδίου; Όπως εξηγούν οι πλέον ειδικοί στο θέμα, οι τηλεπικοινωνιακές καλωδιώσεις είναι αρκετά πιο πολύπλοκες από όσο φανταζόμαστε, αφού μπορεί να περιλαμβάνουν συνδέσεις έως και 2.400 συνδρομητών σε ένα μόνο καλώδιο. Ως εκ τούτου η διαδικασία επιδιόρθωσης μιας καλωδιακής βλάβης είναι από τη φύση της χρονοβόρα και απαιτεί ιδιαίτερη τεχνογνωσία και εξειδικευμένο εξοπλισμό.
· Έως και 2.400 συνδρομητές σε ένα καλώδιο
· Μια δουλειά δύσκολη και χρονοβόρα που απαιτεί τεχνογνωσία και εξειδικευμένο εξοπλισμό
Μια υπόγεια καλωδιακή βλάβη[1], που επηρέαζε τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και internet αρκετών συνδρομητών, διόρθωσαν πριν λίγες μέρες, στην περιοχή της Νέας Σμύρνης, οι τεχνικοί δικτύου του Ομίλου ΟΤΕ. Δίνοντας «μάχη» με το χρόνο, οι τεχνικοί κατάφεραν να αντικαταστήσουν το κομμάτι του καλωδίου που είχε φθαρεί και να αποκαταστήσουν το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της περιοχής.
«Η δουλειά μας φαίνεται απλοϊκή αλλά δεν είναι», δήλωσε ο τεχνικός Δημήτρης Πανάγος, που ανήκει στην ομάδα που κλήθηκε για την επιδιόρθωση. Όταν δηλώνεται μια βλάβη στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών και διαπιστωθεί πως οφείλεται σε κάποιο κεντρικό καλώδιο, τότε ξεκινά μια αντίστροφη μέτρηση ούτως ώστε οι συνδρομητές να μείνουν για όσο το δυνατόν μικρότερο χρονικό διάστημα χωρίς υπηρεσίες.Γιατί όμως κάποιες φορές καθυστερεί η επιδιόρθωση ενός καλωδίου; Όπως εξηγούν οι πλέον ειδικοί στο θέμα, οι τηλεπικοινωνιακές καλωδιώσεις είναι αρκετά πιο πολύπλοκες από όσο φανταζόμαστε, αφού μπορεί να περιλαμβάνουν συνδέσεις έως και 2.400 συνδρομητών σε ένα μόνο καλώδιο. Ως εκ τούτου η διαδικασία επιδιόρθωσης μιας καλωδιακής βλάβης είναι από τη φύση της χρονοβόρα και απαιτεί ιδιαίτερη τεχνογνωσία και εξειδικευμένο εξοπλισμό.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)