Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΕΕΤΤ για τον καταναλωτή.

   Με την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα, η ΕΕΤΤ έχει αναπτύξει τις ακόλουθες ηλεκτρονικές εφαρμογές (www.eett.gr) που επιτρέπουν στους ίδιους τους συνδρομητές να ελέγχουν την ποιότητα και τις χρεώσεις στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες και τις ταχυδρομικές υπηρεσίες:

Εφαρμογή για τη φορητότητα αριθμών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας: Ειδική εφαρμογή που παρέχει στους συνδρομητές πληροφορίες για τη φορητότητα αριθμών και τη δυνατότητα να ενημερώνονται εάν η κλήση που θα πραγματοποιήσουν είναι εντός ή εκτός δικτύου του παρόχου τους.>>

ΥΠΕΡΙΩΝ: Ένα καινοτόμο και αξιόπιστο «Σύστημα Αποτίμησης Ποιότητας Ευρυζωνικών Συνδέσεων» με το οποίο οι συνδρομητές μετρούν, ελέγχουν και συγκρίνουν την απόδοση, την πραγματική ταχύτητα και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της ADSL ή VDSL σύνδεσής τους ανά γεωγραφική περιοχή. >>

Σύστημα Παρακολούθησης Τιμών Προϊόντων Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών Λιανικής: Μία πρωτοποριακή ηλεκτρονική υπηρεσία με την οποία οι καταναλωτές αξιολογούν τα πακέτα που διατίθενται σε σταθερή και κινητή τηλεφωνία, καθώς και Internet. >>

Γεωγραφικό Σύστημα Ταχυδρομείων (GIS): Εφαρμογή με την οποία οι καταναλωτές εντοπίζουν το πλησιέστερο ταχυδρομικό κατάστημα ή σημείο εξυπηρέτησης. Διατίθεται και για smartphones σε λειτουργικό σύστημα iOS και Android. >>

Γεωγραφικό Σύστημα Ευρυζωνικότητας: Το σύστημα παρουσιάζει τις περιοχές της χώρας με ευρυζωνικές συνδέσεις και τις εκτιμώμενες ταχύτητες, καθώς και την απόσταση ανά γεωγραφικό σημείο από το πλησιέστερο αστικό κέντρο. >>

Έλεγχος Αριθμών Αυξημένης Χρέωσης: Εύχρηστο εργαλείο που ενημερώνει σε ποιον πάροχο έχει εκχωρηθεί ένας αριθμός αυξημένης χρέωσης. >>

Ηλεκτρονική Υποβολή Καταγγελίας: Εφαρμογή μέσω της οποίας οι καταναλωτές υποβάλλουν στην ΕΕΤΤ ερωτήματα/αιτήματα/καταγγελίες τους αφού έχουν πρώτα απευθυνθεί στον πάροχό τους. >>

Πηγή: Αναδημοσίευση από τη σελίδα   digitaltvinfo.gr.